تهران پایتخت ایران

اطلاعات کاربردی تهرانیها در فضای اینترنت

تهران پایتخت ایران

اطلاعات کاربردی تهرانیها در فضای اینترنت

اطلاعات مورد نیاز و کاربردی برای زندگی، سلامت، گردشگری و فناوری را اینجا در تهران پایتخت ایران مشاهده کنید.

پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

هتل تاج بنتوتا
آژانس هواپیمایی الفبای سفر
www.alefbatour.com

آژانس هواپیمایی مهرپرواز
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما لحظه آخری
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت پارتیشن اداری بر اساس نوع و کیفیت و همینطور ابعاد مشخص می شود. بهتر است که برای تعیین قیمت پارتیشن اداری  در ابتدا فضای اداره و نوع طرح مورد نظر به درستی اندازه گیری شود. قیمت پارتیشن اداری دوجداره بر اساس ابعاد و جنس آن تعیین می شود. این پارتیشن ها در وضعیت فلکسبیل طراحی می شود به طوری که ابعاد آنها قابل تغییر است. در واقع می توانید هر میزان از پنل ها و همینطور پنجره و کرکره را در این طرح ها اعمال کنید.فرم بندی پارتیشن های دو جداره طبق اصول خاصی است و امکان اضافه کردن ستون هایی با طرح های مختلف در این مورد فراهم شده است. .پارتیشن های دوجداره دارای شنل های 5 لایه ام دی اف است که قطر در نظر گرفته شده برای این محصولات اغلب 16 میلیمتر است و استحکام آن نیز قابل قبول است.یک نوع از پارتیشن های دوجداره به بنام داکتینگ وجود دارد که در این مدل ستون های جانبی از تیرهای افقی مجزا بوده و در تعداد نامحدود تعبیه شده است. این موضوع سبب می شود که نیاز به داکت های روی کار محدود شده و ظاهر پارتیشن شما زیبا و منحصربفرد شود.مدولار بودن این پارتیشن ها از دیگر قابلیت های خاص و بی نظیر محسوب می شود. در واقع با این ویژگی می توان پارتیشن را از محل نصب قبلی جمع کرده و سایز و مدل جدید به آن بدهید. هزینه هایی که این مدل دارد به نسبت مدل های دیگر مناسب تر است.در این نوع پارتیشن ها تنوع رنگ بندی بی نظیر است، در واقع انتخاب رنگ و کالیته آزاد است و شما هرگز محدود به نمونه های خاصی نمی شوید.پارتیشن های ام دی اف از زیباترین و لوکس ترین انتخاب ها  محسوب می شوند. این پارتیشن ها از تقسیم بندی و همینطور رنگ بندی های خاصی برخوردار هستند و دارای ارتفاع متفاوتی بوده و در ابعاد و رنگ بندی های خاصی عرضه می شوند.این مدل از پارتیشن ها در دو ارتفاع بلند و کوتاه طراحی شده است که سبب جلوه بخشی خاصی به فضای اداره می شود. همسان سازی دقیق متریال های بکار برده شده در این طرح ها می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.استفاده از داکت ها بر روی پارتیشن قطعاً ظاهر نامناسبی به آن خواهد بخشید، به این ترتیب با تقسیم بندی صحیح می توان فضای پارتیشن را بسیار همگون کرده و لایه های بکار رفته در این مسیر را بر روی تمامی دیوار ها اعمال کرد.کابل ها و همینطور سیم هایی که در ادارات استفاده می شود با این سبک از پارتیشن ها پوشیده شده و از دید مخاطب پنهان می ماند.

  • tehran paytakht
  • ۰
  • ۰

همانطور که از اسم آن مشخص است مبلمان اداری مدرن مناسب زندگی روزمره با  امکاناتی به روز مانند طراحی ارگونومی ، قابلیت تبدیل پذیری در برخی از مدل ها و ...    به بازار عرضه می گردد ، در مقابل مبلمان کلاسیک نیز در طرح  و رنگبندی ساده تر و  فارغ از هر گونه  امکاناتی تولید و به بازار عرضه می گردد.دیده شده که بعضا برای پر کردن فضا های اداری با متراژهای بالا از انواع و اقسام مبلمان اداری چه از نوع کلاسیک چه مدرن در کنار هم استفاده کردند. این نکته را به یاد داشته باشید که درهم و شلوغ بودن مبلمان اداری در محیط کارتان نه تنها به زیبا سازی محیط اداره تان کمک نخواهد کرد بلکه  از دید ارباب و رجوع بسیار زشت و ناپسند خواهد بود .بهتراست به جای پر کردن مبلمان متفاوت از مبلمان شکیل تر استفاده کنید .بسیاری از طراحان برای پر کردن فضای اداری متراز بالا  مبلمان اداری کلاسیک را پیشنهاد می دهند .مبلمان اداری کلاسیک به فضا احساس بزرگی، اعتبار و شکوه می بخشد و محیطی دل انگیز و جذاب را ایجاد میکند. همچنین مبلمان کلاسیک باعث میشود مراجعه کننده حس کند شما فردی قابل اطمینان و معتبر هستید و این برای موقعیت کاری شما بسیار مناسب است . اینکه کدام یک از این دو برای چیدمان اداری محیط کارتان انتخاب شود ، کاملا امری است سلیقه ای ، که با توجه به فضای مدنظرتان چه ازنظر وسعت و چه از نظر طراحی که مدنظرتان است می توانید یکی از ان دو رابرگزینید.ناگفته نماند که معمولا قیمت مبلمان کلاسیک با توجه به استایل خاص و شکیل تر بودن این دسته از مبلمان بسیار گران تر از مبلمان اداری مرسوم بازار است ،

  • tehran paytakht
  • ۰
  • ۰

در صنعت دکوراسیون داخلی همواره با فرارسیدن سال نو شاهد معرفی  انواع مختلف مبلمان اداری هستیم .مبلمانی که هر کدام قابلیت ها و خصوصیاتی منحصر به فرد دارند .ویژگی های مانند مبلمان تغییر پذیر ، مبلمان با ارگونومی بالا ، مبلمان کم جا و بسیاری دیگر .در این مطلب قصد داریم تا شما را با محصولات مبلمان اداری آشنا کنیم. ما را با خواندن این مطلب همراهی کنید.اولین محصولی که به معرفی آن خواهیم پرداخت میزاداری است .میز اداری خود به انواع گوناگون میز مدیریت ، میز کارشناسی و میز کارمندی تقسیم می شود . قطعا با توجه به سلیقه و فضای مورد نظر محیط اداری انتخاب از انواع آن متفاوت خواهد بود .ناگفته نماند که در تمامی این مدل ها علاوه بر داشتن حق انتخاب در رنگبندی ، می توانید نوع آن را ازبین کلاسیک یا مدرن انتخاب کنید.یکی از پرفروش ترین محصولات این دسته میز اداری مدرن است ،یکی دیگر از انواع شاخه های مبلمان اداری ،صندلی ادرای است .این محصول نیز همانند میز اداری در زیرشاخه های صندلی مدیریت ، صندلی کارمندی و صندلی کارشناسی قابل تهیه میباشد .قیمت محصولات مبلمان اداری با توجه به امکانات آن ، و خصوصیات منحصر به فردی که برای ان در نظر گرفته شده است ،کاملا متفاوت است .

  • tehran paytakht
  • ۰
  • ۰

چه در سمت یک مدیر شرکت باشید چه کارمندی معمولی ،اگر قصد خرید مبلمان اداری را داشته باشید بد نیست به نکاتی که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد توجه نمایید.اولین چیزی که ارباب و رجوع از بازدید محیط کارتان نظرشان را جلب خواهد کرد نوع چیدمان مبلمان اداری خواهد بود .توجه به طرح ، رنگبندی و هماهنگی سایر ملزومات اداری با مبلمان اداری باعث خواهد شد در نگاه اول چیدمان شما بسیار شکیل و زیبا دیده شود.هرگز برای پرکردن فضای اداری با متراژهای بالا از مبلمان اداری شلوغ و درهم استفاده نکنید ، به جای آن از مبلمان اداری شکیل تر و مناسب فضای اداری تان استفاده کنید.بعضا دیده شده که در ادارات بزرگ جهت پرکردن فضا از مبلمان اداری کلاسیک در کنار مبلمان مدرن استفاده شده است .این کار نه تنها فضای اداره تان را زیبا نمی کند بلکه باعث می شود تا محیط کاری تان ظاهری خشک وناپسند داشته باشد.از انواع مبلمان اداری می توان به میز منشی، میز مدیریت، میز جلسات، میز کارکنان، میز کار گروهی و صندلی های ارباب رجوع اشاره کرد.برای قسمت هایی که ارباب رجوع به اتاق کارکنان می آید باید کامپیوتر بر روی میز به طوری قرار گرفته باشد تا پشت مانیتور به سمت وی باشد و ارباب رجوع نتواند صفحه مانیتور را ببیند تا از درز اطلاعات مهم و خصوصی جلوگیری شود.جدا از مواردی که به آن ها اشاره شد.استعلام  قیمت کالاهای مدنظرتان نظیر قیمت میز اداری ،قیمت صندلی اداری و به طورکلی قیمت کلیه ملزومات اداری باید به درستی انجام شود تا کالایی که قصد خرید آن را دارید بدانید چه قدر برایتان هزینه برداراست.

  • tehran paytakht
  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید در منزل یا محل کارتان بهترین چیدمان و دکوراسیون را به کار ببرید نیازی نیست حتما از وسایل گران قیمت استفاده کنید .با کمی خلاقیت و نکاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد می توانید دکوری خاص وجذاب داشته باشید .با ما با خواندن این مطلب همراه شوید.یکی از اشتباهات رایج دکوراسیونی که به شدت ناپسند و مخرب است، نصب قاب و تابلوهای تزیینی روی دیوار در ارتفاعی نامناسب و بیش از حد بلند است.برای افزودن رنگ به دکوراسیون، ابتدا از عناصری همچون کوسن‌های مبل یا کلاهک آباژور استفاده کنید و پس از بررسی دقیق نتیجه کار و رضایت از آن رنگ‌ها، تدریجا افزودن رنگ را به دکوراسیون منزلتان گسترش دهید.به هم ریختگی و شلوغی فضا نه تنها سبب تخریب جلوه دکوراسیون می‌شود بلکه افراد در آن فضا زندگی پر استرس و نا‌آرامی را تجربه می‌کنند. لازم نیست همه وسایلی را که احساس می‌کنید زیبا هستند در دکوراسیون خانه‌تان جا دهید چراکه ممکن است باعث شلوغی بیش از حد شود.جدا از در نظر گرفتن رنگ  یا طرح مهم ترین چیز انتخاب یک مبلمان اداری مناسب است ،البته این کاملا نظری شخصی است ، چه قصد استفاده از مبلمان اداری مدرن داشته باشید یا مبلمانی کلاسیک .استفاده از هرکدام از آن ها در دکوراسیونتان می تواند باعث بهتر دیده شدن چیدمانتان شود.ترکیب مبلمان اداری ، رنگبندی ، و استفاده بهینه از فضا قطعا فضایی شیک و جذاب را به همراه خواهد داشت. 

شرکت مبلمان اداری آفن با ارائه محصولات متنوعی اعم از میز اداری ،مبلمان اداری ، پارتیشن اداری و بسیاری دیگر برای افراد خوش سلیقه ومشکل پسند بهترین ها را ارائه می نماید .برای اطلاع از قیمت میز اداری ، قیمت مبلمان اداری ، پارتیشن اداری و یا سایر محصولات تولیدی شرکت می توانید با شماره 0218399 تماس حاصل نمایید

  • tehran paytakht
  • ۰
  • ۰

اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل به ویژه آشپز خانه خود را داشته باشد قبل از هرچیز باید به رنگ بندی دکور و هماهنگی آن با سایر وسایل منزلتان دقت نمایید . در این مقاله قصد داریم تا به شما در انتخاب رنگ مناسب کابینت آشپز خانه کمک نماییم .در ادامه با هما همراه شوید .آشپزخانه به عنوان قلب خانه اهمیت زیادی در طراحی داخلی دارد. انتخاب متریال مناسب فضای آشپزخانه قبل از هر قدم دیگری صورت می گیرد و نکته بعدی که در انتخاب متریال و مبلمان دکوراسیون آشپزخانه به ذهن می رسد،  امروزه کابینت ها در انواع جنس و رنگ های مختلف ساخته می شوند که در میان این طرح های متنوع مدل کابینت های ام دی اف توانسته اند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کنند.رنگ های روشن غالب تر از رنگ های تیره به نظر می رسند ز یرا رنگ های روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر می رسند  و  همین  امر  موجب جلب  توجه  بیشتر  می شود. این   قاعده را  می توان در  رنگ آمیزی  و  انتخاب رنگ دکوراسیون  آشپزخانه برای بیشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به کار ،برد.  اگر  فضایی  دارای  مقادیر متوسطی  از رنگ تیره و  مقادیر   اندکی رنگ روشن  باشد چشم به فضای  روشن تر جلب می شود . بنابراین مهم است که برای جلب توجه از رنگ قوی با نور زیاد استفاده شود.در معماری مدرن خطوط  متقاطع ، سطوح و احجام  تجریدی ترند. گاهی فرم ها چندان مرتب نیستند و ممکن  است با نظم کمتری به وجود آمده باشند. از  این نظر رنگ می تواند بر کیفیت به  هم پیوسته این فضا و سطوح آنها تأکید کند.اگر در فضای آشپزخانه عناصری  مجزا دارید سعی کنید هر حجم یا سطح را با رنگی متفاوت و ضعیف از هم جدا کنید. چنین کاری جلوه ای منطقی به فضا می دهد و بدون رنگ این فضاها تهی به نظر می رسند. اغلب اوقات به  کار گیری  اندکی  رنگ  در ا ین گونه فضاها بیشترین تأثیر را دارند.هر رنگی بایدبه طور مشخص از رنگ مجاور متفاوت باشد اما نامتناسب و ناموزون نباشد.قطعا با خواندن این مطلب متوجه شدید که انتخاب رنگ  کابینت MDF چه تآثیر بسزایی در زیباسازی منزلتان دارد نکته ای که باید حتما به آن دقت شود انتخاب از برندی نام آشنا و اجرای دکوراسیون توسط شرکتی معتبر است .شرکت مبلمان اداری آفن با ارائه برترین طرح های مدرن و کلاسیک از انواع مبلمان اداری ، دکوراسیون منازل وشرکت ها وبسیاری دیگر بهترین ها را به شما عرضه می دارد کافیست یکبار امتحان کنید


  • tehran paytakht
  • ۰
  • ۰

اتاق کنفرانس به محلی برای تبادل نظر و گفتگو گفته می شود . پس اتاق کنفرانس را می توان به عنوان یکی از ملزومات در هر اداره و هر شرکت نامید . همچنین جهت برگزاری جلسه میان کارکنان شرکت نیاز به یک مکان مجزا دارد .

1.انواع میز کنفرانس

2.میزهای کنفرانس با پذیرایی و بدون پذیرایی

3.میز کنفرانس با طراحی خاص

4.مدل میز کنفرانس

میز های کنفرانس همانند دیگر وسایل موجود در شرکت ها در شکل و طرح های گوناگون عرضه می شوند و اغلب از جنس MDF، شیشه، آلومینیومی، ترکیبی و چرم می باشند .

 

در اندازه و شکل میز کنفرانس باید بر اساس طول و عرض اتاق کنفرانس انتخاب شود و یا بر اساس تعداد حاضرین در جلسه و نحوه برگزاری کنفرانس مشخص شود . به این صورت که اگر تعداد افراد حاضر در آن جلسه بیشتر از 70-80 نفر است، بهترین انتخاب برای میز کنفرانس  به شکل دایره و بیضی است چرا که تمامی افراد باید اشراف داشته باشند تا بتوانند به صورت رو در رو با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بنشینند . قیمت میز کنفرانس با توجه به جنس و ابعاد و اشکال مختلف می تواند متفاوت باشد .مبلمان اداری نقش بسیار مهمی در افزایش پتانسیل و بهره وری یک مجموعه دارد . زمانی که شما مبلمان مناسبی دارید توانایی این را دارید که بهره وری مجموعه خود را وارد مرحله ای تازه کرده و بالا ببرید . به این منظور باید از شر مبلمان اداری قدیمی و خسته کننده خود خلاص شوید و جای انها را به مبلمان اداری مدرن بدهید  .

 

  • tehran paytakht
  • ۰
  • ۰

میز اداری از لوازم ضروری برای ارگان ها و ادارات و نهادها و سازمان ها به شمار می رود . بسیاری از مدیران شرکت ها وسواس زیادی در انتخاب میز اداری دارند و خیلی اوقات در انتخاب میز با سختی مواجه می شوند . مخصوصا اگر یک شرکت از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد . یک تصور غلط وجود دارد و آن این است که با وجود با وجود این که این کار کاری کاملا علمی است و نیاز به تخصص و مشاوره دارد چرا که انتخاب صحیح یک میز اداری برای کارکنان در بهره وری و بازدهی کارکنان آن مجموعه تاثیر بسزایی دارد .اما با وجود کارگاه های مختلف طراحی و ساخت در میزهای اداری، سفارش و تهیه میزهای اداری و میز اداری مدرن بسیار آسان می شود . در انتخاب بهترین مبلمان اداری باید بالاترین قیمت را پرداخت کرد چرا که از کیفیت و همچنین طراحی عالی برخوردار است . چرا که روکش میزها به گونه ای است که طبیعی تر نشان داده می شوند . مبلمان اداری کلاسیک دارای ویژگی های فراوانی مانند کشوها، فایلینگ و طبقه بندی برای قراردادن انواع وسایل کاری تان و ... است .

  • tehran paytakht
  • ۰
  • ۰

انواع مختلفی از پارتیشن های اداری وجود دارند که مدیران با توجه به نیازها و شکل کسب و کار خود باید از آن‌ها استفاده کنند. این پارتیشن‌ها همچنین می‌توانند اجزای مختلفی داشته باشند که درنهایت به افزایش بهره‌وری آن‌ها کمک کند.

 

پارتیشن های اداری به دو دسته تک جداره و دوجداره تقسیم می‌شوند. این دو دسته اصلی با توجه به متریالی که از آن ساخته می‌شوند، به انواع گوناگونی تقسیم‌بندی می‌شوند. این متریال می‌تواند چوب، ام دی اف، شیشه و بسیاری دیگر از مواد با توجه به هزینه تمام شده برای پارتیشن باشد. همچنین، پارتیشن های اداری را می‌توان با استفاده از آیتم هایی مانند در، کرکره و یا چیزهایی شبیه به آن‌ها کارآمدتر کرد.

 

انواع مختلفی از پارتیشن های اداری با توجه به شرایط موجود در دفاتر کار استفاده می‌شوند. تمامی پارتیشن های اداری دارای کارکرد های مشترک هستند که بهتر است با تعدادی از آن‌ها آشنا شویم. یکی از مهم‌ترین اثراتی که نصب پارتیشن های اداری در محیط کار می‌گذارد، حفظ حریم شخصی کارمندان و ایجاد احساس آرامش و امنیت برای آن‌ها است. مورد بعدی کاهش سروصدا در محیط کار است که به واسطه ایجاد آرامش برای پرسنل موجب افزایش بهره‌وری کاری آن‌ها نیز می‌شود. پارتیشن های اداری همچنین با جداسازی فضاهای کاری موجب بهینه‌سازی مساحت مورد استفاده در دفتر کار می‌شوند.

پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت , پارتیشن بندی در فضاهای اداری هستند اجرای پارتیشن به عنوان یکی از مهمترین بخش های خرید مبلمان اداری به زیبایی فضای داخلی ساختمان کمک زیادی می‌کنند. انواع پارتیشن اداری به صورت پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با متریال مختلفی چون پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی ،پارتیشن ام دی اف تولید می شوند. به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن قیمت پارتیشن اداری متفاوت و متنوع است ولی نصب پارتیشن به خصوص انواع پارتیشن اداری شیشه ای می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد

 


 

در محیط های اداری، قسمت هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می گیرد، با نصب پارتیشن های ام دی اف و شیشه ای  از یکدیگر جدا می شوند. پارتیشن ها می توانند در حالت هایی به صورت یکسره عمل کنند و دو دیوار روبروی هم را به یکدیگر متصل کنند. در این حالت، یک فضا به طور کامل بوسیله تقسیم کننده جدا می شود و حالت مستقلی به خود می گیرد. بدیهی است که وجود باز شویی مانند در، برای رفت و آمد نیاز است.

 

اگر به دنبال پارتیشن بندی و پارتیشن اداری ارزان هستید و در صدد یافتن ارزانترین پارتیشن برای محل کار یا منزل خود هستید باید به سمت خرید پارتیشن اداری دست دوم برای شرکت خود بروید. پارتیشن دست دوم به دلیل اینکه با متراژ مشخصی برای مکان مشخصی تهیه شده شاید انتخاب صحیحی نباشد به همین دلیل در اجرای پارتیشنی که برای فضای مورد نظر شما ساخته نشده با مشکل مواجه خواهید شد.

 

پارتیشن ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند انواع پارتیشن اداری شامل پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن MDF، پارتیشن بلوک شیشه ای، پارتیشن متحرک، پارتیشن شیشه و استیل، پارتیشن ریلی و... است که هرکدام از این پارتیشن ها در 2نوع تک جداره و دو جداره به بازار عرضه شده اند.

 

پارتیشن اداری متحرک

هر کدام از پارتیشن هایی که نام برده شد خود در انواع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند برای مثال پارتیشن اداری متحرک در 2 نوع پارتیشن متحرک خانگی و پارتیشن متحرک اداری وجود دارد. قیمت انواع پارتیشن متحرک با توجه به نوع استفاده، متراژ و متریالی که استفاده می شود متفاوت است. این نوع پارتیشن اداری از حول محور ریلی کفی یا سقفی قابل حرکت و جابه جایی است و مهمولا برای سالن های چند منظوره مورد استفاده قرار میگیرد معمولا از جنس ام دی اف و به صورت پانل های عمودی ساخته می شود در مواردی که پارتیشن متحرک منزل هدف استفاده باشد پارتیشن شیشه ای متحرک به عنوان پارتیشن خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پارتیشن متحرک خانگی یا قیمت پارتیشن اداری متحرک چوبی هم مانند نوع اداری آن با توجه به جنس و میزان نصب تعیین و محاسبه می شود.

 

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از اقلام مهم در دکورا سیون محیط اداری است. از پارتیشن شیشه ای منزل، ادارات، فروشگاه ها و... کاربرد دارد. از ویژگی های پارتیشن اداری و انواع پارتیشن شیشه ای می توان گفت محیط را هم برای کارمندان و هم بازدیدکنندگان بسیار جذاب‌تر می‌کند و صرفه اقتصادی بالایی دارد. پارتیشن شیشه سکوریت یکی از انواع پارتیشن اداری شیشه ای بوده که جزء اصلی پارتیشن شیشه ای را تشکیل می دهد. قیمت پارتیشن اداری شیشه ای با توجه به نوع آن متراژ، ابعاد و ضخامت و رنگ تعیین می شود که در شرکت ها و نمایندگی های مختلف متفاوت است.

 

 

 

علاوه بر اثراتی که پارتیشن های اداری بر محیط کار و کارمندان دارند، این آیتم‌ها موجب زیبا و مدرن‌سازی دفتر و یا اداره می‌شوند. این مسئله نه‌تنها موجب جذب مخاطب برای یک کسب و کار می‌شود، بلکه از طریق ایجاد اثرات مثبت بصری در پرسنل روحیه و حال و هوای آن‌ها را بهتر می‌کند. این اتفاق در مجموع موجب افزایش راندمان کاری افراد می‌شود.


 

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری

 

•    نصب سریع پارتیشن اداری عدم اتلاف وقت کارپرسنل و سازمان میشود

•    زیبایی و دکوراتیو بودن پارتیشن ادرای

•    تنوع رنگ و طرح قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آسان

•    اندازه دلخواه برای پارتیشن اداری

•    امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان

 

درب های ریلی چه کمکی به بهبود عملکرد پارتیشن های اداری می‌کنند؟

یکی از اجزایی که در ساخت پارتیشن های اداری از آن بهره گرفته می‌شود، درب های ریلی است. متریال استفاده شده در درب های ریلی پارتیشن های اداری می‌تواند از جنس ام دی اف و یا شیشه باشد.

درب های بازشو و ریلی پارتیشن شیشه ای آفن : معمولا می توان گفت که دربهای ریلی پارتیشن ها دارای مزیت های زیادی می باشند . در چنین درب های دستگیره و قفل به صورت جدا روی درب نصب می شود ؛ این درب ها با سیستم رولینگ اجرا می گردند. برای اینکه روی چنین سیستمی قفل نصب شود حتما نیازاست که درب سمت دیوار باز یا بسته گردد.

 

 

درب های بازشو و ریلی پارتیشن شیشه ای

توجه داشته باشید که اگر در دو سمت درب شیشه استفاده شده باشد نمی توان بر روی آن قفل نصب گردد و فقط امکان نصب قفل بر روی زمین مهیا می باشد که برای چنین پارتیشنی معمولا مناسب نخواهد بود.

 

پارتیشن های ریلی به نسبت انواع معمول از ویژگی هایی برخوردارند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد؛ از جمله این خصوصیات مثبت که درنهایت موجب افزایش عملکرد پارتیشن نیز می‌شوند می‌توان به بالا بودن سرعت ساخت و پیاده‌سازی، جمع‌آوری ساده پارتیشن و کم‌جا بودن آن، داشتن نقطه ثقل خوب و پایداری و زیباتر بودن نسبت به انواع معمول پارتیشن های اداری اشاره کرد.

درب در چنین سیستم های می تواند تا صد سانتی متر باشد در صورتی که در سیستم لولایی درب می تواند تا سایز120سانتی متر نیز باشد.

در چنین درب ها که سیستم آن قدیمی تر و رایج تر می باشد با دو لولای کمری اجرا می گردند که قفل و دستگیره نیز بر روی هم جای می گیرند.

یکی از معایبی که این دربها دارند این است که فضای را که درب بر روی آن باز می شود اشغال می کنند.

 

با دو نوع لولا ( لولای 180 درجه و لولای 90 درجه ) این درب ها اجرا می شوند ؛ لولای 180درجه به ایتالیا تعلق دارد که می تواند برای برخی از محیط ها شرایط مطلوبی را ایجاد نماید.

 

شرکت طراحی و ساخت مبلمان اداری آذران فضانما با نام تجاری آفن، سال‌ها تجربه در زمینه ساخت مبلمان اداری ومیز اداری را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. این شرکت تولیدی با داشتن ده‌ها نوع محصول در جهت تأمین آسایش کارکنان و بهبود فضای کار، انتخاب اول مدیران بزرگ و موفق ایرانی به شمار می‌آید.

 

  • tehran paytakht
  • ۰
  • ۰

خرید مبلمان اداری کار بسیار مشکلی  است.یعنی شما باید با ویژگی های محل کار خود و دیزاین آن جا و این که برای چه کاری می خواهید می تواند مدل های مختلفی انتخاب کنید.ما در این جا سعی نموده ایم بهترین نکات درباره خرید مبلمان اداری را بازگو کنیم تا شما به آن چه می خواهید برای انتخاب مبلمان اداری نزدیک شوید.


1-
انتخاب صندلی اداری
موقع خرید صندلی اداری  به این نکات توجه کنید
پشتی صندلی اداری باید انحنا S شکل داشته باشد که گودی کمر را در زمان تکیه دادن به آن حفظ کند. کفی و پشتی صندلی باید از متریال مناسبی باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد.صندلی هایی که برای کار با رایانه استفاده می‌شود باید به سمت عقب خم شود تا بتواند زاویه 110 درجه ایجاد کند.
نکته آخر که باید در نظر بگیرید این است که صندلی اداری نباید خیلی نرم باشد.
یعنی کفی صندلی اداری باید نرم و راحت باشد اما نه در حدی که شخص مانند مبل راحتی در صندلی فرو رود و اجازه جا به جایی نداشته باشد


2-
انتخاب میز اداری
بدون شک مهمترین قسمت مبلمان اداری هر شرکت میز اداری آن می باشد.از جمله میز مدیریت و میز کارمندی باید با رعایت اصول ارگونومی طراحی و تولید شود.
میز کارمندی می بایست به گونه ای قرار بگیرد که اشخاص مافوق براحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کنند لذا میز کارمندی می بایست بگونه ای قرار گیرد که مدیریت به تمام میز های اداری احاطه کامل داشته باشد.
میز کارمندی را نسبت به کاری که قصد انجامش را دارید انتخاب کنید. چنانچه نیاز به فضای وسیع تری برای کار دارید مناسب تر است که میزی بزرگ را انتخاب کنید. اما میتوانید فضای کاری خود را با استفاده از کشوهای میز محدود کنید. به این ترتیب نیاز به استفاده از میز های بزرگ در دکوراسیون اداری شما کمتر میشود.به طور کلی حداﻗﻞ ﻃـﻮل برای میز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض برای میز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر میز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول برای میزهای مدیریتی مدرن از متریال ام دی اف استفاده می شود. از مزایای MDF علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارد، می توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره کرد و همچنین ام دی اف استحکام بیشتری به نسبت سایر متریال ها دارد. برای اینکه میز کار شما عمر بیشتری داشته باشد به دنبال میزی باشید که سطح آن با روکش فرمیکا یا ملامینه پوشیده شده باشد.


3-
انتخاب پارتیشن اداری
در زمان انتخاب و خرید پارتیشن به اندازه، نوع پارتیشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه کنید، زیرا رعایت تمام این موارد روی محیط کاری تأثیر مستقیم دارندبرای انتخاب بهترین نوع پارتیشن اداری باید هدف از پارتیشن‌بندی را مشخص کنید. پارتیشن اداری برای کارمندان مالی شرکت بسیار عالی است و دسترسی دیگران به اطلاعات مالی را کم می‌کند.. برای افزایش زیبایی می‌توانید رنگ پارتیشن را با مبلمان خود هماهنگ کنید.

  • tehran paytakht