تهران پایتخت ایران

اطلاعات کاربردی تهرانیها در فضای اینترنت

تهران پایتخت ایران

اطلاعات کاربردی تهرانیها در فضای اینترنت

اطلاعات مورد نیاز و کاربردی برای زندگی، سلامت، گردشگری و فناوری را اینجا در تهران پایتخت ایران مشاهده کنید.

پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

هتل تاج بنتوتا
آژانس هواپیمایی الفبای سفر
www.alefbatour.com

آژانس هواپیمایی مهرپرواز
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما لحظه آخری
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

  • ۱
  • ۰

راهنمای سفر از مشهد به ساری

شهر سرسبز و خارق العاده ساری بزرگترین شهر در استان های شمالی ایران است. آب و هوای معتدل و مرطوب ساحلی دریای خزر است. این شهر جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی دارد که آن را به یکی از مقاصد محبوب برای مسافران تبدیل کرده است. بهترین فصل سفر به ساری از نظر آب و هوایی، فصل های بهار و تابستان می باشند که در این فصول ساری به شدت پرطرفدار است. هر روزه پروازهای زیادی از سمت مشهد به ساری انجام می‌شود. مدت زمان پرواز مشهد به ساری حدود یک ساعت می‌باشد و ایرلاین‌های زیادی این پرواز را ارائه می‌دهند. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما مشهد ساری را انتخاب و خرید کنید. همچنین در صورتی که قصد برگشت از ساری به مشهد با هواپیما را دارید می‌توانید بلیط هواپیما ساری مشهد را جستجو کنید یا پرواز خود را به صورت رفت و برگشت انتخاب کنید.

تالاب میان کاله

 

میدان ساعت ساری

قبل از اینکه در مورد راه های سفر به ساری از مشهد صحبت کنیم، ابتدا می خواهیم چندتا از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر سرسبز و زیبا را به شما معرفی کنیم.

میدان ساعت یکی از جاهای دیدنی ساری

میدان ساعت ساری میدان بزرگی در مرکز شهر ساری است و برجی با یک ساعت عقربه ای زنگ ناقوسی را در خود جای داده است. بعد از هر تغییر ساعت به تعداد رقم های ساعت این ناقوس به صدا در میاید. در نیمه شب ها این ساعت ۱۲ بار زنگ می خورد. این امر موجب شد در سال ۱۳۸۰ صدای ناقوس ساعت را قطع کنند. برج ساعت در سال ۱۳۰۹ شمسی توسط محمد علی حمیدی و میدان ساعت در سال ۱۳۵۵ ساخته شده است.

آدرس میدان ساعت ساری: ساری خیابان جمهوری، میدان ساعت

عمارت فاضلی از مناطق گردشگری ساری

عمارت فاضلی ساری، عمارتی زیبا و حیرت انگیز واقع در شهر ساری می باشد. این عمارت دو ساختمان مسکونی متعلق به دوره قاجار و پهلوی را در خود جای داده است. این عمارت در حال حاضر دارای کاربری خاصی نیست و بازدید از آن برای عموم آزاد است. عمارت فاضلی با نامی  که از آن پیداست، متعلق به خاندان فاضلی ها بوده است. صاحب ملک با توجه به پرس و جوهای انجام شده معلم بوده ولی از معمار این بنا هیچ اطلاعاتی موجود نیست.

آدرس عمارت فاضلی: ساری، محله آب انبار نو

سد شهید رجایی یکی از زیباترین مکان های دیدنی و تفریحی ساری

سد شهید رجایی یا سلیمان تنگه ساری، در بین کوهستان و در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شهر ساری واقع شده است. امکان قایقرانی، اسکی، ماهیگیری و بازدید از سد نیز با تهیه بلیط وجود دارد. همچنین در محل سد، سرویس بهداشتی، رستوران و سکوهایی مناسب نشستن نیز برای رفاه گردشگران تاسیس شده است.

آدرس: جاده فرعی بین ساری کیاسر

منبع

✓✓✓ شما عزیزان میتوانید برای مطالعه کامل راهنمای جامع سفر به ساری به لینک زیر مراجعه نمایید:

راهنمای سفر به ساری

  • ۰۰/۰۵/۲۰
  • tehran paytakht

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی