تهران پایتخت ایران

اطلاعات کاربردی تهرانیها در فضای اینترنت

تهران پایتخت ایران

اطلاعات کاربردی تهرانیها در فضای اینترنت

اطلاعات مورد نیاز و کاربردی برای زندگی، سلامت، گردشگری و فناوری را اینجا در تهران پایتخت ایران مشاهده کنید.

پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

هتل تاج بنتوتا
آژانس هواپیمایی الفبای سفر
www.alefbatour.com

آژانس هواپیمایی مهرپرواز
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما لحظه آخری
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

  • ۰
  • ۰

کسانی که می خواهند در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ شرکت کنند، ابتدا می بایست با مدل های مختلف این دستگاه آشنا شوند که بتوانند راحت لپ تاپ ها را باز و بسته کنند. اطلاعات بالا درباره قطعاتی مانند پردازنده، حافظه، هارد دیسک و صفحه نمایش باعث عملکرد و تشخیص هرچه بهتر مشکل در لپ تاپ ها می شود.

دوستانی که کار مونتاژ و کار تعمیر سخت افزاری کامپیوتر را انجام می دهند بزودی باید خود را به روز کنند چرا که کامپیوترهای بزرگ خانگی که به "پی سی "معروف هستند به تدریج جای خود را به لپ تاپ ها داده اند و گستردگی و فروش این نوع دستگاه ها بسیار زیاد است. به همین علت خرابی این دستگاه ها در سال های اخیر بیشتر شده است. آموزش تعمیرات لپ تاپ برای مغازه داران و کسانی که می خواهند در شرکت های تعمیرات فعالیت کنند و یا شرکتی در این زمینه راه اندازی کنند مناسب و مفید می باشد.

تکنولوژی لپ تاپ ها در چند سال اخیر از لحاظ دید تعمیرات زیاد تفاوتی نداشته است و می توان این گونه بیان کرد که کسانی که چند سال پیش این دستگاه ها را تعمیر می کردند احتیاج به آپدیت زیادی ندارند.

جهت تعمیر لپ تاپ پس از این که باز شد قطعات رم و هارد و درایو را در می آوریم. رم به صورت کشویی و با گیره به بورد وصل می باشد ولی هارد و درایو با پیچ به اسکلت و بدنه لپ تاپ متصل است. باز کردن نوت بوک و تعمیر آن میز بزرگ و نرم لازم دارد که آسیب به دستگاه نرساند. می توانید از سفره های لاستیکی ضد حریق و روشن روی روکش آن استفده کنید.

بعد از قطعه شناسی لپ تاپها نوبت به مقررات لحیم کاری و قراردادن درست قطعه ها مخصوصا آی سی های BGA روی بورد می باشد. توصیه می شود بعد از شناخت قطعات لپ تاپ روی بوردهای خراب در آوردن و قرار دادن قطعات را زیاد تمرین کنیم. کسانی که بیشترین توانایی را در این زمینه به دست می آورند تقریبا ۵۰ درصد راه را رفته اند.

برای مطالعه کامل این مقاله و فراگیری آموزش تعمیرات کامپیوتر و همچنین تعمیرات موبایلبه سایت مجتمع  فنی تهران مراجعه نمایید

http://www.tehranpaytakht.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی